Søg i denne blog

søndag den 17. juni 2012

Uge 24..

..har været god ved os. Jeg blev fødselsdagsforkælet af en veninde, og endnu mere af farmor. Viggo tog overraskende nok, med på overnatningstur med klassen, og de små og jeg hyggede på nationalmuseet, biblioteket, på de lokale legepladser og tog på fisketur. I weekenden har den stået på lego, sneaker banquet i Kødbyen, god loppefangst, skøn middag på Davids Bistro og Euromans cykelløb Criterium. Farmors altid smukke bord-Det var dejligt at blive forkælet, og overrasket. Nogle af de fine gaver, jeg fik af Anne; farmor, som jeg glæder mig utroligt til at afprøve! Nationalmuseet, med vores lille Buddha foran Ganesh. Vega på biblioteket, med den hue, hun er endt med at iføre sig hele ugen.. på fisketur. Euromans cykelløb, Bo Hamburger vandt, der var god stemning og Matthias Zanga gav Viggo sin FCK spillertrøje(jeg ved godt hvad den 8 årige skal have på hele næste uge..), så selvom det styrtede ned, var det et par dejlige timer:) Vel hjemme igen, blev resten af søndagen brugt på Lego:)

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder. Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig uge!

    Og er helt vild med din farmors bord og servietter. Bordet minder mig sådan om min mormor og morfars bakkebord, så jeg bliver helt nostalgisk:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Det er børnenes farmor, men hun er netop god til at bringe nostalgien frem, og rigtig god til at kræse for os.

      Slet
  2. Total tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud. Og sikke en fin bog du har fået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en fin uge med gode forkælelser. Jeg glæder mig sådan til at prøve nogle af alle de mange fine opskrifter:)))

      Slet