Søg i denne blog

mandag den 18. juni 2012

Pink, sort og lækker hud!

Det er kodeordene for min sommermakeup. Jeg fik for noget tid siden, en del sager fra Body Shop, pga. deres nye samarbejde med Lily Cole, og jeg er blevet virkelig glad for en del af deres ting. Bla. deres super skønne lip & cheek dome i skarp pink, den er skøn, skøn, skøn, og nem at arbejde med, man drejer den bare rundt på kinderne, hvor den laver de fineste æblekinder, og bliver farven lidt for stærk, fader man bare lidt ud med fingrene. Labello har lavet den lækreste læbepomade, der hedder Vitamin Shake, som laver en sart fin lyserød farve, og giver lidt skin, uden at være for meget, og så er den proppet med vitaminer, spf og har en dejlig smag/duft af æble. Jeg har tidligere skrevet om Fnug lakkerne, som efterhånden er de eneste jeg bruger. Der er ingen ond kemi i, men protein, kaviar og vitaminer-og så laver de smukkeste farver, der holder fint. Ligenu veksler jeg mellem glamour, som er sommerpink og fashionistas, som er sandfarvet.

6 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn cocktail :-)
    Smart med kohl under eyelineren - jeg har vist aldrig rigtig lært (eller interesseret mig for), hvordan man nemmest fremhæver - og ikke mindst skjuler.

    Mht. FNUG - hvordan er tørretid/dækkeevne/holdbarhed? For jeg er et fantasstisk utålmodigt menneske i forhold til lakkeri, men elsker det udtryk det giver ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes Fnug er helt ok mht tørretid, det går i al fald hurtig nok til at Vega på 2 ikke får det tværet ud, og det må sige lidt??

      Slet
  2. Jeg er også vild med dr hauschkas mascara. Derudover synes jeg bodyshop har en del gode ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg som teenager selv begyndte at købe hudpleje og beauty produkter, kom jeg kun i The Body Shop, men i mange år, synes jeg de har haltet bagud i forhold til økologien og kemien i produkterne, og har faktisk ikke brugt dem, men det er bestemt vendt nu.

      Slet
  3. Flydende eyeliner - Nilens Jord. Verdens bedste og uden skrammel. Ditto deres mascara. Ih god dag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-nu har jeg hørt det fra flere, så den vil jeg købe og se frem til at prøve:))

      Slet