Søg i denne blog

mandag den 12. marts 2012

Tasker.

Jeg har vanvittigt mange tasker, men på en eller anden måde ender jeg altid med et net, et dejligt rode-net, hvor jeg ikke kan finde en dyt, og hvor der altid ender med at ligge altid muligt gejl, jeg ikke skal bruge-Måske er det fordi man tilpasser sig sine omgivelser, og efter mange år på vesterbro, så har nettet uden jeg har tænkt over det, været bedre og mindre flashy at marchere forbi mændenes hjem med? Måske er det fordi jeg også selv er et værre rodehoved, eller også er det fordi, jeg aldrig har fundet den perfekte taske (for lange/for korte remme, for farverige, for lidt plads, for stor osv.). Mit yndlingsnet i øjeblikket, er den fine mulepose fra vores gode ven Silas, som har det skønne tøjmærke Soulland.

10 kommentarer:

  1. Jeg har en fed taske. En dyr taske. Før det havde jeg mange tasker. Nu har jeg en. Jeg elsker den, men som dig finder jeg oftest et net mere praktisk. Det passer til alt slags vejr og mange børn og alverdens ting og sager :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er så nemt, og sand, regn, mudder, gl. bananer osv. betyder ikke så meget i sådan et net!

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart også til net, men drømmer stadig om, at være totalt smart med de smarte med giga lækker taske. Den taske lader dog vente på sig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan tydeligt huske hvad jeg som barn tænkte om de 'kiksede' voksne, der gik rundt med net med en eller anden revisor-reklame på, jeg synes det var lavmålet, og her tramper jeg rundt idag med mine 'underskønne' net..

      Slet
  4. Jeg elsker også net, men har nu også en forkærliged for lækre tasker i god kvali.. Man kan også lave en kombi, har set en lækker læder mulepose fra Ferm living i grå eller sort, den bliver i hvert fald et af mine ønsker til min fødselsdag i maj :) God tirsdag! Har du fundet en DIY på boldene, ellers laver jeg gerne en?
    /Mare

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg besluttede mig for at vente med at lave dem til efter ferien, har en del projekter jeg lige må afslutte først, men de skal bestemt laves, de er så smukke:)

      Slet
  5. Jeg har det paa helt samme maade, jeg har 2 net jeg skifter imellem, et gammelt sort net fra Harvey Nichols og saa et lidt nyere net i cream fra Numph :-) Og naar jeg saa skal bruge extra plads (Naar nettet bliver for smaat) saa tager jeg en rigtig 'shopper' i brug (Dem med bund i) man kan koebe de laekreste 'shoppere' i de Engelske supermarkeder for naesten ingen penge, hvem sagde at man behover at brugen mange penge paa en laekker taske ;-) Haaber at i er kommet virusen til livs?

    Kh Kathrine x

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også en kæmpe shopper, liggende i mit net, som jeg bruger når jeg er ude at købe ind, slet ikke dårligt:) Vi er ikke helt igennem feber og snot endnu, men håber vi når målet inden ferien..

      Slet
  6. Hvor er det sjovt!! Jeg har det også på præcis samme måde. :) pt er det et net fra Tiger med motiv af et gammeldags kassettebånd..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig skørt, men tilgengæld er de nemme at vaske, og man bliver ikke ked af at de bliver lidt smadret!

      Slet