Søg i denne blog

tirsdag den 2. oktober 2012

Kindle.

Jeg elsker duftlys, men ikke det dårlige indeklima de skaber, og med Vincents sarte luftveje, er almindelig duftlys et absolut no-go. Heldigvis kan man efterhånden købe flere forskellige soya duftlys, som er CO2 neutrale og ikke genere astmatiker og allergiker. En af mine favoritter er Kindle Soy Wax Candles, som er baseret på ren sojavoks, med blyfri bomuldsvæge, og hvor hvert enkelt lys er hånddyppet. Jeg har mange forskellige og kan ikke udpege en duft fremfor en anden, da de alle er virkelig gode, men lige nu er det 'Pomegranate' der skaber den rigtige stemningen hos os:)

5 kommentarer:

  1. Tænk, det vidste jeg slet ikke var muligt at få! Men tak for tippet:-)

    SvarSlet
  2. Du er mig et dyrt bekendtskab Vibeke ;-) Både olien og dette lys MÅ jeg eje ;) Men kan ikke rigtig finde lyset online, hvor køber du det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej, det lyder ikke godt;) Jeg køber Kindle lysene i Magasin-De har også det mest fantastiske juleduft-lys, der bringer julestemningen frem lige med det samme:)

      Slet