Søg i denne blog

mandag den 1. oktober 2012

En lækker, lille olie.

Må lige berette om denne fantastiske olie, jeg har brugt hele sommeren. Det er Urtegårdens abrikoskerne olie-og jeg lover den laver sin ting:) Den har reddet min ret sensitive hud hele ferien, og plejet min hud gennem utallige møder med det danske havvand, så ansigtshuden ikke føltes som en stram maske, men stadig var smidig og lækker. Jeg har ikke haft en eneste rød, tør eller knoppet plet. Den kan både bruges i ansigtet og på kroppen, bruges som make-up fjerner, til tørre hænder, badeolie, massageolie, efter barbering-og så har den et naturligt højt indhold af E-vitamin, der beskytter mod frie radikaler, og virker godt på moden hud-kort sagt et vidundermiddel, og så dejligt at jeg ikke længere skal have en hel toilettaske med i svømmehallen, og i sommerhuset, men bare en enkel olie-og så koster 100 ml, som for mit vedkommende nu har holdt 3,5 måned, den nette sum af 43,00 kr!

7 kommentarer:

  1. Hold da op, det lyder til at være et fund - den bør jeg nok teste på mine vinterkinder

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er et hit-men ikke en hylde-pryder:)

      Slet
  2. Jeg bruger Urtekram No Perfume Babyolie - det er min luksus hudpleje. Helt enkelt og uden alt muligt skrammel. Til hårspidser, som natcreme, fodbad, til massage, etc.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig bare så fedt, med de der helt rene olier, som samtidigt kan bruges til alt, og minimere ens tid på hudpleje:)

      Slet
  3. Jeg bruger den samme olie til kroppen, og det har jeg gjort i 2,5 år nu. Den er fantastisk! Til ansigtet bruger jeg arganolie. Ingen cremer til mig.. Og dejligt at du blogger igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød, tak:) Arganolie, er også smækker, jeg er bare så ekstatisk over at kunne bruge en, et i alt olie:) Heller ingen creme her.

      Slet
  4. Er den bedre end argan olie? Eller virker den ligeså godt?

    SvarSlet