Søg i denne blog

mandag den 4. juni 2007

Jeg var til scanning i fredags, og lilleprutten, har sørme vendt sig. Jeg havde godt nok følt det sådan, da vi var i svømmehallen, forleden uge, men i sidste uge sagde jordemoderen, at det stadig var hans hoved der lå oppe-men scanningen bekræftede altså min fornemmelse.-Og jeg blev endnu engang bekræftet i, at jeg er mere til scanninger end jordemødre..
Væksten følger til gengæld ikke helt kurven, og der bliver mindre og mindre fostervand, så selvom jeg nu har fået en kejsersnit dato, der hedder 23 juli, sagde lægen at jeg ikke skulle regne for meget med den dato, og at vi måtte se hvad scanningen sagde om 14 dage.

Lørdag var vi til fødselsdag hos en på nørrebro. Det var superhyggeligt, og 5 ud af 7 piger, var gravide. Viggo storhyggede, og vi blev i gården på trods af tre ret massive byger, så vi var vejrbidte og trætte, da vi kørte hjem. Senere på aftenen, var vi inviteret til 30 års fødselsdag, men det var på en bar inde i byen, og selvom Viggo, som altid var inviteret med, endte Viggo og jeg med at slappe af i sengen.

Igår rundede vi så ugen af med det store børnefødselsdagsgilde for Viggo.
Familien var punktlig, men vennerne kom heldigvis dryssende lidt efter lidt, så alle ikke kom samtidigt. Vi havde bagt boller, lavet lagkager og frugt i massevis, og så sad vi nede i vores skønne gård, og solen skinnede så dejligt. Viggo blev lidt rundtosset af alle de gaver der skulle pakkes op, men nød udfaldet. Der blev badet i springvandet og vi havde lavet skattejagt, som ungerne var rigtig gode til. 

3 kommentarer:

  1. 32 til fødselsdag!! Hvordan orker du det? Det tror jeg ikke engang jeg ville orke uden mave...

    Håber lilleprutten får nogle gode uger inde i maven den næste tid.

    SvarSlet
  2. Hey søsse...
    Tak for en dejlig ag på trods af vi ikke blev så længe...
    Dejlige viksen hyggede sig..
    Vi snakkes snart
    Kys Helene

    SvarSlet
  3. Tillykke med lillemanden :-)
    og at lilleprutten endelig har besluttet sig for at ligge den optimale vej ....

    SvarSlet